Ūdenstūrisma uzņēmēji piedalās komunikācijas un sadarbības treniņā

Kā pilsētas informācijas portālu tīklu Pilseta24.lv informēja Vidzemes plānošanas reģionā, seminārā piedalījās gan pieredzējuši Vidzemes ūdenstūrisma uzņēmēji, gan iesācēji šajā jomā, gan arī tūrisma gidi un citi ar ūdenstūrismu saistīti interesenti. Semināra mērķis bija paaugstināt ūdenstūrisma uzņēmēju klientu apkalpošanas kvalitāti, un veicināt viņu uzņēmējdarbības attīstību.
Apmācību saturs tika veidots, balstoties uz iepriekšējā vasarā "Riverways" ietvaros veikto pētījumu Latvijas tūrisma pakalpojumu kvalitātes zīmola "Q-Latvia" ietvaros. Pētījuma laikā, izmantojot "slepenā viesa" metodi, tika apmeklēti Vidzemes, Kurzemes un Rīgas reģiona ūdenstūrisma uzņēmumi, un vērtēta viņu saziņa ar klientu, viņu piedāvājums, kā arī citi pakalpojuma sniegšanas kritēriji. Apmācību laikā īpaša nozīme tika pievērsta tiem saskarsmes un sadarbības aspektiem, kuri pētījumā saņēma viszemāko novērtējumu.
Tika runāts gan par netiešo komunikāciju – saziņu pa telefonu un elektroniski, gan arī par tiešo komunikāciju un saskarsmes valodu un kultūru. Aktīvi piedaloties treniņā, uzņēmēji izspēlēja dažādas situācijas no savas darba ikdienas, kas ļāva viņiem iejusties klienta lomā jeb "iekāpt laivotāja kurpēs" un paskatīties uz savu pakalpojumu no malas. Uzņēmēji plašās diskusijās apmainījās ar pieredzi un kopīgi meklēja labākos veidus, kā sadarboties ar visdažādākajiem klientiem atšķirīgās situācijās, lai vienlaikus gan apmierinātu laivotāju vēlmes, gan iegūtu sev pastāvīgu klientu.
Semināra laikā tika arī apbalvoti tie Vidzemes ūdenstūrisma uzņēmēji, kas "Q-Latvia" pētījumā saņēma visaugstāko novērtējumu un ieguva "Q-Latvia" kvalitātes zīmi – Baiļi, Laivot.lv un Salacas kanoe.
Videosižetu par treniņu iespējams noskatītie šeit.