Banner 980x90

SEB februārī slēgs Aizkraukles filiāli; konsultācijas būs pieejamas Ogrē

Pārskatot filiāļu tīklu atbilstoši esošajām biznesa aktivitātēm un izmaiņām klientu paradumos, SEB banka pieņēmusi lēmumu samazināt filiāļu skaitu un mainīt bankas klientu apkalpošanas koncepciju, pilsētu informācijas portālu tīklam Pilseta24.lv ziņo bankas ārējās komunikācijas projektu vadītāja Kristīne Martinsone. Aizkrauklē banka turpmāk liks uzsvaru uz klientu apkalpošanu elektroniskajos kanālos un attālinātas konsultācijas sniegšanu.

Plānots, ka filiāle darbu beigs februāra pirmo nedēļu laikā.

"Galvenais apsvērums šādam lēmumam ir tas, ka redzam izmaiņas klientu uzvedībā - klienti labprātāk izvēlas sev nepieciešamos maksājumus veikt paši - 99% norēķinu notiek internetbankā un citos elektroniskajos kanālos, un tikai 1% norēķinu tiek veikti filiālē. Cilvēku skaits, kas šogad ir devušies uz SEB bankas filiālēm, salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu, atkarībā no filiāles, ir samazinājies no 25% līdz 45%," lēmumu slēgt filiāles pamato Martinsone.

Bankas pārstāvis Mārtiņš Panke ziņo, ka šogad filiālē apkalpoti par 43% mazāk klientu, salīdzinot ar 2013.gadu. Bankā novērots, ka klientiem svarīgāk ir ērti un ātri saņemt sev vajadzīgos pakalpojumus, un to visbiežāk katrs var izdarīt savās mājās vai darbā – bez nepieciešamības doties uz filiāli.


Iedzīvotājiem arī turpmāk būs pieejami SEB bankas bankomāti un internetbankas termināļi, kuros iespējams veikt nepieciešamos ikdienas norēķinus. Ibankā klientiem ir iespēja veikt plašu ikdienas pakalpojumu klāstu - veikt maksājumus, pārbaudīt to izpildes gaitu, iegūt informāciju par saviem darījumiem - kontu atlikumu, veiktajiem karšu norēķiniem, depozītiem un kredītiem, līzingu, ieguldījumiem un vērtspapīru darījumiem, cita starpā pieteikt maksājumu kartes aizvietošanu (ja esošā karte pazaudēta, nozagta, atstāta bankomātā, aizmirsts PIN kods) un papildu norēķina konta atvēršanu. Arī atjaunotās maksājumu kartes, kurām konkrētajā mēnesī beidzas derīguma termiņš, iespējams saņemt pa pastu - vienīgais, kas jāizdara klientam, lai saņemtu karti uz vēlamo adresi, jāaktualizē kontaktadrese Ibankā vai filiālē.

Savukārt skaidras naudas darījumu veikšanai klienti var izmantot iemaksu un izmaksu bankomātu Aizkraukles novada pašvaldībā, Lāčplēša ielā 1, vai arī bankomātus Lāčplēša ielā 2 un Druvas ielā 2 (veikals "Beta").

Klātienes konsultācijas klientiem turpmāk sniegs klientu darījumu vadītāji Ogres filiālē, Skolas ielā 2a, bet atbildes uz citiem jautājumiem klienti var saņemt, sazinoties ar SEB Klientu centru pa tālruni 8777.

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)