Banner 980x90

Rīgas Tūrisma attīstības birojs reklamēsies Pirmajā Baltijas kanālā

Pašvaldības pakļautībā esošais Rīgas Tūrisma attīstības birojs (RTAB) izvēlējies izvietot reklāmu "Pirmajā Baltijas kanālā" (PBK), tam atvēlot 250 000 eiro bez pievienotās vērtības nodokļa, liecina Iepirkumu uzraudzības biroja mājaslapā esošā informācija.

RTAB izsludinājis iepirkumu "Par reklāmas izvietošanu televīzijā", kurā kā vēlamā pakalpojuma veids minēta "Reklāmas klipu izvietošana televīzijā "Pirmajā Baltijas kanālā" Lietuvā un Igaunijā", kas nozīmē, ka konkursā tiek meklēts reklāmas pakalpojumu sniedzējs, par kura reklāmu izvietošanas mediju jau iepriekš ir izvēlēts PBK.

Kā aģentūrai LETA skaidroja RTAB pārstāve Anna Blaua, RTAB izvēle reklāmu izvietot tieši PBK ir daļa no pagājušogad izstrādātās kopējās reklāmas kampaņas stratēģijas Lietuvas un Igaunijas auditorijas sasniegšanai. Izstrādātā reklāmas kampaņas stratēģija paredz reklāmas izvietošanu Lietuvas un Igaunijas televīzijās šī gada laikā - gan igauniski un lietuviski runājošai auditorijai, gan krieviski runājošai auditorijai.

Kā paredzēts, gada sākumā abās kaimiņvalstīs veiksmīgi realizēta kampaņa, kuras laikā "MTG" kanālos Rīga reklamēta kā piemērots brīvdienu galamērķis igauniski un lietuviski runājošai auditorijai. Savukārt reklāma PBK ir plānotās kampaņas otra daļa, ko paredzēts realizēt šī gada otrajā pusē, kad līdzīga apjoma kampaņa minētajās valstīs ar lielu krieviski runājošo iedzīvotāju īpatsvaru tiks realizēta krieviski runājošai auditorijai. PBK izvēlēts kā televīzija ar augstiem reitingiem un plašu auditoriju gan Igaunijā, gan Lietuvā, stāstīja Blaua.

Blaua arī skaidroja, ka, pateicoties jau veiktajām RTAB aktivitātēm kaimiņvalstīs, Latvijā palielinājies tūristu skaits gan no Lietuvas, gan Igaunijas. Šī gada pirmajā ceturksnī Rīgas tūrisma mītnēs no visiem apkalpotajiem viesiem 10% bijuši no Igaunijas, bet 8% - no Lietuvas, otrajā ceturksnī apkalpoto tūristu skaits bijis 6% no Igaunijas un 5% no Lietuvas. Tikmēr visvairāk apkalpoto viesu Rīgas viesnīcās un citās tūristu mītnēs jeb pavisam 15% no kopējā tūristu skaita šā gada otrajā ceturksnī nākuši no Krievijas.

Blaua arī minēja, ka no šīm kaimiņvalstīm vērojams arī viens no lielākajiem tūristu skaita pieaugumiem - pirmajā ceturksnī, salīdzinot ar analoģisku laika periodu pērn, par 16% palielinājies viesu no Lietuvas skaits un par 23% - viesu no Igaunijas skaits, savukārt otrajā ceturksnī tūristu skaits salīdzinoši palielinājies par attiecīgi 18% un 17%.

Kā "Latvijas Avīzei" minējuši reklāmas eksperti, šādos gadījumos konkursa nolikumā nosakāma vēlamā sasniedzamā mērķauditorija, nevis konkrēts televīzijas kanāls, tādēļ šis konkurss būtu vērtējams kā konkurenci ierobežojošs "slēpts naudas atbalsts izvēlētajam TV kanālam". Zināms, ka PBK savulaik strādāja arī pašreizējais Rīgas domes priekšsēdētājs Nils Ušakovs (SC).

Iepirkumā norādītais līguma darbības laiks ir no šī gada 13.oktobra līdz nākamā gada 28.februārim. Pieteikumus var iesniegt līdz šā gada 2.oktobra plkst.13.

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)