Banner 980x90

"Lattelecom" turpmāk piedāvās trīs mājas interneta pieslēguma veidus

Ilustratīvs foto/ Foto: Stock.XCHNG
Ilustratīvs foto/ Foto: Stock.XCHNG
Telekomunikāciju operators "Lattelecom" veic pakalpojumu klāsta vienkāršošanu un līdzšinējo vairāk nekā 30 dažādu interneta pakalpojumu vietā turpmāk piedāvās trīs, aģentūru LETA informē uzņēmuma pārstāvji.

Kā ziņo aģentūra LETA, jauno pakalpojumu klāstā būs "Starta internets" ar ātrumu līdz 100 megabitiem sekundē (Mbit/s) optiskajai līnijai un līdz 10 Mbit/s vara kabeļa līnijai par 17,50 eiro mēnesī, "Pamata internets" - līdz 250 Mbit/s vai līdz 30 Mbit/s par 23,50 eiro mēnesī - un "Premium internets", kas par 29,50 eiro mēnesī nodrošinās interneta pieslēgumu ar ātrumu līdz 400 Mbit/s optiskajai līnijai vai līdz 60 Mbit/s vara kabeļa līnijai.

Kā izmaiņas skaidroja uzņēmuma Sabiedrisko attiecību nodaļas vadītāja Zanda Šadre, "Lattelecom" saviem klientiem piedāvā tādu internetu, kas arī pēc viena un pieciem gadiem spēs apmierināt viņu "nemainīgi augošās vajadzības" pēc lielāka datu apjoma. "Pēdējo gadu statistika liecina, ka "Lattelecom" interneta tīklā datu pārraide pieaug vidēji 1,2 reizes gadā, kas saistīts arī ar datu patēriņa pieaugumu uz vienu klientu," piebilda Šadre.

"Šobrīd precīzus aprēķinus par ietekmi uz klientiem grūti minēt, jo klientiem ir arī iespēja izvēlēties papildu pakalpojumus vai veikt izmaiņas pašreizējos pakalpojumos, un tas var mainīt klienta ikmēneša izmaksas," sacīja Šadre. "Svarīgi uzsvērt, ka ar katru klientu situāciju risinām individuāli, cenšamies atrast iespējami labāko risinājumu."

Runājot par to, kā izmaiņas ietekmēs "Lattelecom" finanšu rādītājus, Šadre norādīja, ka "šobrīd vēl nevaram precīzi pateikt finansiālo ieguvumu no izmaiņām, jo tās sāktas tikai pirms mēneša. Rezultātus ietekmēs arī klientu pieņemtie lēmumi, jo klientiem iespējams gan izvēlēties papildu pakalpojumus, gan arī veikt izmaiņas pašreizējos pakalpojumos".

Lai noskaidrotu, kādas ir interneta ātruma un cenas alternatīvas konkrētajā adresē, "Lattelecom" aicina klientus sazināties ar klientu apkalpošanas centru pa tālruni 177 vai e-pastu "lattelecom@lattelecom.lv".

"Lattelecom" ir viens no lielākajiem Latvijas telekomunikāciju uzņēmumiem, kurš pieder valstij Privatizācijas aģentūras personā (51%) un Skandināvijas koncerna "TeliaSonera" meitasuzņēmumam "Tilts Communications" (49%). 2015.gadā uzņēmuma grupa apgrozīja 191 miljonu eiro, bet nopelnīja 32 miljonus eiro.

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)