Banner 980x90

"Latnet Serviss": Mazie mākoņpakalpojumu sniedzēji attīstās

Ilustratīvs foto/ Foto: Stock.XCHNG
Ilustratīvs foto/ Foto: Stock.XCHNG

Mazajiem publiskajiem mākoņpakalpojumu sniedzējiem ir grūti konkurēt ar pasaules līderiem, tomēr saglabāt konkurētspēju un attīstīties tiem ļauj dažādi papildpakalpojumi, kas lielo spēlētāju gadījumā ir dārgāki un neērtāki, aģentūrai LETA sacīja informācijas tehnoloģiju un telekomunikāciju uzņēmuma "Latnet Serviss" valdes loceklis Vladislavs Gurmans.

Kā sacīja Gurmans, "Latnet Serviss" datu centru bizness attīstās pietiekami veiksmīgi, par ko liecina arī 2015.gada "Stream Networks" uzņēmumu grupas, kurai pieder "Latnet Serviss", finansiālie rezultāti, kam par pamatu ir vairāki faktori. "Pirmkārt, tā ir pareizā datu centru pakalpojumu pozicionēšana tirgū - "Latnet" primāri piedāvā privātā mākoņa pakalpojumus un serveru izvietošanas pakalpojumus ar atbilstošu individuālu apkalpošanu un elastīgu pakalpojumu funkcionalitāti, ko īsti no publiskā mākoņskaitļošanas pakalpojuma sagaidīt nevar."

"Attiecīgi pasaules giganti ar savu publiskā mākoņa pakalpojumu nepiedalās spēlē tajā biznesa nišā, kurā darbojas mūsu uzņēmums, turklāt šādam pakalpojumam, salīdzinot ar "Latnet" pakalpojumu, ir vairāki trūkumi," piebilda Gurmans.

Kā otru sekmības faktoru Gurmans minēja uzņēmuma piekopto "viss no viena piegādātāja" koncepciju. "Esam izstrādājuši pakalpojumu grozu "OneIT", kur datu centru pakalpojumi ir tikai viena sastāvdaļa un klients dabū visus informācijas tehnoloģiju un telekomunikāciju (IT&T) pakalpojumus no viena piegādātāja, kas nozīmē samazinātas izmaksas, vienu palīdzības dienestu un attiecīgi krietni operatīvāku apkalpošanu, vienu rēķinu un citas ērtības. Daudzi globālie spēlētāji par to var vēl tikai sapņot"

Kā trešo priekšrocību pār "gigantiem" Gurmans minēja lokālā spēlētāja priekšrocības - izmantojot pasaules lielo spēlētāju publisko mākoņskaitļošanas platformas, klientu dati tiek glabāti ārpus Latvijas, kas nozīmē palielinātu aizturi datu piekļuvei, datu migrācijas problēmas, drošības jautājumus un citus trūkumus.

"Latnet" gadījumā šo problēmu nav, turklāt personificētā apkalpošana klientam vēlamajā valodā padara LATNET privātā mākoņa pakalpojumu vēl konkurētspējīgāku un rezultātā arī krietni lētāku," sacīja Gurmans. "Piemēram, visu pasaules līderu publiskā mākoņa atbalsta dienests ir par atsevišķu samaksu - "Azur" profesionālā atbalsta dienesta pakalpojums ar divu stundu reakcijas laiku un trīs atzvaniem izmaksās klientam papildus 300 dolāru mēnesī."

"Mēs telefoniski un elektroniski atbalstam klientus bez ierobežojuma un neuzskaitām zvanu skatu," uzsvēra Gurmans.

Runājot par globālām tirgus tendencēm, Gurmans atzina, ka mazajiem publiskajiem mākoņiem ir diezgan grūti konkurēt ar pasaules līderiem, kas "spiež" uz ļoti lētu cenu par pamatpakalpojumu un uz salīdzinoši dārgām cenām uz jebkuru atbalstu un cita veida papildus pakalpojumiem. "Realitāte ir tāda, ka tieši šie atbalsta dienesta un citi papildus pakalpojumi mūsuprāt ir neatdalāmi no pamatpakalpojuma, kas ļauj mums saglabāt savu konkurētspēju un veiksmīgi attīstīties."

SIA "Latnet Serviss" pilnībā pieder SIA "Stream Networks" un 2014.gadā apgrozīja 1,952 miljonus eiro, bet strādāja ar 37 002 eiro lieliem zaudējumiem.

 

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)