Banner 980x90

"Balta" neto peļņa pirmajā ceturksnī sasniedz 1,2 miljonus eiro

Ilustratīvs foto/ Foto: Pixabay
Ilustratīvs foto/ Foto: Pixabay
2016.gada pirmo ceturksni apdrošināšanas sabiedrība "Balta" (PZU grupa) noslēgusi ļoti veiksmīgi – neto peļņa sasniegusi 1,2 miljonus eiro, savukārt kopējā uzņēmuma izaugsme, salīdzinot ar attiecīgo periodu pērn, bija 13%, pilsētas informācijas portālu tīkls Pilseta24.lv uzzināja uzņēmumā.

Šī gada pirmajā ceturksnī "Balta" parakstītās prēmijas sasniegušas 19,6 miljonus eiro, un tas ir par 2,3 miljoniem eiro vairāk nekā pērn – šis pieaugums nodrošinājis apdrošināšanas sabiedrībai 13% izaugsmi, lai gan Latvijas apdrošināšanas tirgus izaugsme pirmajā ceturksnī ir divreiz mazāka – 5,3%. Uzņēmuma veiksmīgā darbība ir radījusi pozitīvu ietekmi uz uzņēmuma kopējiem finanšu rādītājiem, un 2016.gada pirmais ceturksnis noslēgts ar neto peļņu 1,2 miljonu eiro apmērā. Tādējādi sasniegtie finanšu rādītāji atkārtoti apstiprina "Balta" līdera pozīcijas Latvijas apdrošināšanas tirgū.

Apdrošināšanas sabiedrība "Balta" norāda, ka, neskatoties uz konkurences virzītu spiedienu uz cenām, lielākā ietekme neto peļņas uzlabojumam saistīta ar atlīdzību līmeņa samazinājumu. Pirmajā ceturksnī ievērojami mazāks bijis lielo atlīdzību (atlīdzības virs 60 tūkstošiem eiro) skaits. Jānorāda, ka tieši lielo atlīdzību skaits un izmaiņas ir grūti prognozējamas. Tajā pašā laikā šī perioda kārtējo atlīdzību īpatsvars turpināja palielināties – īpaši izteikti tas vērojams motoru produktos – būtiski pieaug pieteikto atlīdzību vidējais lielums, kas netiek kompensētas ar produktu cenu izmaiņām. Kā vēl viens neto peļnas pieaugumu ietekmējošs faktors ir administrācijas izdevumu samazināšana, kas lielā mērā saistīta ar informācijas tehnoloģiju izmaksu optimizāciju, un kopējā uzņēmuma efektivitātes palielināšana.

Bogdans Benčaks (Bogdan Benczak), apdrošināšanas sabiedrības "Balta" valdes priekšsēdētājs: "Pieprasījums pēc apdrošināšanas pakalpojumiem Latvijā kopumā palielinās – tas nozīmē, ka cilvēki sāk apzināties apdrošināšanu kā savu personīgo risku vadību, kuru var un vajag plānot un vadīt. Tomēr tas nozīmē arī jaunus izaicinājumus apdrošināšanas nozarei kopumā, un apdrošinātājiem ir jāspēj piedāvāt inovatīvus un klientu individuālajām vēlmēm un vajadzībām piemērotus pakalpojumus. Mēs kā uzņēmums turam acis vaļā un vērojam pasaules tendences, tādējādi līdz ar tām attīstoties un piedāvājot saviem klientiem arvien jaunus un ērtākus risinājumus un pakalpojumus.

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)