Banner 980x90

Ogres virzienā izdodas apturēt nelegālā pārvadātāja darbību

Viens no Ogres virziena nelegālajiem pārvadātājiem pēc licences apturēšanas pērn šā gada aprīļa sākumā pārtraucis nelikumīgi organizētos pārvadājumus, līdz ar to patlaban tiek koriģēti esošie legālie maršruti, aģentūru LETA informēja Autotransporta direkcijā (ATD).

ATD skaidro, ka nelegālajam pārvadātājam 2014.gada maijā, pamatojoties uz policijas apkopotajiem materiāliem, tika apturēta pasažieru pārvadājumu licence, savukārt 2014.gada 23.decembrī, balstoties uz Valsts ieņēmu dienesta sniegto informāciju, pārvadājumu licence tika anulēta. Pēc valsts ATD rīcībā esošās informācijas, pārvadātājs nelikumīgi organizētos pārvadājumus pārtrauca šā gada aprīļa sākumā. Līdz šim Ogres virzienā, īpaši Ogresgalā, tika novērota liela nelegālo pasažieru pārvadātāju aktivitāte.

Šobrīd ATD veic izmaiņas kustību sarakstos, lai nodrošinātu Ogresgala iedzīvotājiem kvalitatīvus sabiedriskā transporta pakalpojumus. Ņemot vērā to, ka ATD rīcībā nav precīzas informācijas par nu jau bijušā nelegālā pārvadātāja pārvadājumu apjomiem, direkcija lūdz Ogresgala iedzīvotājus aktīvi informēt vietējo pašvaldību vai ATD par nepieciešamajām izmaiņām un uzlabojumiem sabiedriskā transporta nodrošināšanai iedzīvotājiem.

Ogresgala iedzīvotājiem ir pieejami divi autobusu maršruti. 13 autobusu reisi abos virzienos katru dienu kursē uz Ogres autoostu vai Ogres dzelzceļa staciju. Savukārt maršruts Rīga-Pāvulēni nodrošina iespēju nokļūt Rīgā bez pārsēšanās. Autobusu, kuru galapunkts ir Ogres autoosta vai Ogres dzelzceļa stacija, kustības grafiki ir saskaņoti ar vilcienu un starppilsētu autobusu kustības grafikiem, un gaidīšanas laiks, lai pārsēstos braucieniem virzienā uz Rīgu, ir no četrām līdz 25 minūtēm, skaidro direkcijā.

Jau ilgstoši pastāv un līdz šim nav līdz galam atrisināta problēma ar tā sauktajiem nelegālajiem pasažieru pārvadātājiem, kuri ir saņēmuši licences komercpārvadājumu veikšanai. Lai arī šāda licence ļauj veikt pasažieru neregulāros pārvadājumus, tā nedod tiesības nodarboties ar regulārajiem pārvadājumiem.

Kā uzsver direkcijā, lai normalizētu situāciju un vienkāršotu kontrolējošo institūciju darbību, Saeimā tiek skatīti Satiksmes ministrijas izstrādātie grozījumi Autopārvadājumu likumā. Tie paredz precizēt neregulāro pārvadājumu definīciju un uzdot Ministru kabinetam izstrādāt neregulāro pārvadājumu veikšanas kārtību, lai izslēgtu iespēju maskēti veikt regulāros pasažieru pārvadājumus, kuru dēļ valsts cieš ievērojamus zaudējumus, kas ir mērāmi miljonos eiro.

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)