Banner 980x90

No marta Alūksnē nebūs "Swedbank" klientu informācijas centra

Sākot no 2.marta, "Swedbank" Alūksnes klientu informācijas centrs kļūs par klientu pašapkalpošanās centru, kurā klientu konsultants būs pieejams pirmdienās un trešdienās no plkst.10 līdz 13 un no plkst.14 līdz 16, aģentūra LETA noskaidroja pašvaldībā.

Klientu pašapkalpošanās centrā 24 stundas diennaktī būs pieejami naudas iemaksas un izmaksas bankomāti, kā arī "Swedbank" internetbanka.

Lai pāreja uz pašapkalpošanās centra pakalpojumu izmantošanu būtu vienkāršāka, visi klienti ir aicināti uz "Swedbank" e-prasmju skolu, kuras nodarbības notiks 27.februārī un 27.martā Alūksnes pilsētas bibliotēkā. E-prasmju skolas praktiskajās nodarbībās klientiem palīdzēs apgūt internetbankas un karšu lietošanu. Interesentiem aicinājums pieteikties pie klientu konsultanta Alūksnes pašapkalpošanās centrā vai Alūksnes bibliotēkā.

Šādas izmaiņas veiktas, jo "Swedbank" cenšas pielāgot apkalpošanas modeli jaunajiem klientu paradumiem un vajadzībām, nodrošinot aizvien lielāku pakalpojumu skaitu, ko klienti paši var veikt internetbankā vai zvanot bankas speciālistiem. Bankas klienti var saņemt bankas darbinieku konsultāciju jebkurā diennakts laikā, zvanot pa tālruni 67444444. Savukārt tuvākā pilna servisa filiāle atrodas Gulbenē, Rīgas ielā 47.

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)