Banner 980x90

"Matss" kļūst par "Cannelle Bakery" un apvienos Skrundas un Saldus ražotnes

Kurzemes reģiona viens no lielākajiem maizes un konditorejas produktu ražošanas uzņēmumiem SIA "Matss" mainījis nosaukumu, kļūstot par SIA "Cannelle Bakery", un investē attīstībā 250 000 eiro, aģentūru LETA informē uzņēmumā.

Lai sekmētu ražošanas modernizēšanu, ražotņu apvienošanu un saldēto produktu līniju attīstību, uzņēmums piesaistījis alternatīvā investīciju fonda "KS "FlyCap" Investment Fund I AIF" ("FlyCap") investīcijas. Pilnveidota arī uzņēmuma pārvaldība, izveidojot padomi, kurā strādās "FlyCap" un uzņēmuma īpašnieku pārstāvji.

Padomē darbosies "FlyCap" pārstāvji Ģirts Milgrāvis, Jānis Skutelis un uzņēmuma esošo akcionāru pārstāvis Andris Sedmalis.

"Cannelle Bakery" valdes priekšsēdētājs Ivars Skrebelis stāsta, ka 2013.gadā veiktā tehnoloģiju modernizācija un jauna zīmola "Cannelle Bakery", kā arī jaunu produktu izstrāde bija pirmais solis uzņēmuma nākotnes nodrošināšanai. Uzņēmuma attīstības stratēģijas prioritāte ir eksporta izvēršana.

Uzņēmums veicis tehnoloģiju renovāciju, lai nodrošinātu stabilu augstas kvalitātes produktu ražošanu, jau 2013.gadā ieviesis inovatīvu zīmolu "Cannelle Bakery", fokusē ražošanu uz produktiem, kas piemēroti eksportam - saldēti maizes un konditorejas izstrādājumi.

"Apvienojot Skrundas un Saldus ražotnes, tiks paaugstināta ražošanas efektivitāte, kas ļaus paaugstināt arī klientu servisu. Patlaban uzņēmums eksportē uz 11 valstīm, nozīmīgākie eksporta tirgi ir Vācija, Igaunija un Lielbritānija. Zīmola integrēšana uzņēmuma nosaukumā sekmēs zīmola attīstību un reizē atvieglos klientiem vietējā un eksporta tirgos sazināties ar ražotāju," uzsver Skrebelis.

Realizējot stratēģisko mērķi - eksporta apjomu palielināšanu -, uzņēmums piesaistījis investīcijas ražošanas modernizēšanai un saldēto produktu līniju attīstībai no alternatīvo investīciju fonda "KS "FlyCap" Investment Fund I AIF".

Pirmajā kārtā no "FlyCap" piesaistītās investīcijas 250 000 eiro apjomā ļaus paaugstināt ražošanas efektivitāti, palielināt inovatīvo produktu portfeli un izvērst darbību eksporta tirgos.

Uzņēmuma attīstības plāni nākamajos gados paredz pāriet uz industriālo ražošanu, ko uzņēmuma vadība atbalsta, jo paredz, ka produktiem ar ilglaicīgu uzglabāšanas termiņu, tādiem kā saldēta maize un cepumi, ir milzīgs potenciāls nozares attīstībai kopumā, uzsver "FlyCap" partneris Ģirts Milgrāvis.

Kā ziņots, uzņēmumu "Matss" 2012.gada novembrī iegādājās jaundibināts uzņēmums SIA "Maiznīca Kursa", kura īpašnieki ar 50% kapitāldaļu katrs ir kādreizējais SIA "Fazer maiznīcas" valdes priekšsēdētājs Skrebelis un bijušais SIA "Staburadzes konditoreja" valdes priekšsēdētājs Bruno Ansons.

"Matss", kurš turpmāk darbosies ar nosaukumu "Cannelle Bakery", apgrozījums 2013.gadā bijis 2,56 miljoni eiro, kas ir 2% samazinājums salīdzinājumā ar 2,62 miljonu apgrozījumu 2012.gadā, liecina "Firmas.lv" informācija.

Uzņēmums 2013.gadā piedzīvojis 120 687 eiro zaudējumus salīdzinājumā ar 220 436 eiro peļņu pirms gada.

Uzņēmums dibināts Skrundā 2003.gadā ar 72 566 eiro pamatkapitālu. Uzņēmumam ir ražotnes Skrundā un Saldū, savukārt produkcija tiek eksportēta uz 15 valstīm. "Cannelle Bakery" pilnībā pieder SIA "Maiznīca Kursa".

"FlyCap" ir alternatīvais riska kapitāla fonds, kas pārvalda 10,5 miljonu eiro lielu fondu. Tā lielākais investors ir "Attīstības finanšu institūcija "Altum", kuras ieguldītie līdzekļi nāk no Eiropas Reģionālās attīstības fonda (ERAF).

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)