Banner 980x90

Loģistikas uzņēmums "GEFCO" nodrošina pakalpojumus arī Dienvidaustrumāzijā

Publicitātes foto
Publicitātes foto
Kopš 2009.gada GEFCO nodrošina loģistikas pakalpojumus divām DPCA rūpnīcām Uhaņā, Hubei provincē, un pārvalda rezerves daļu iepakošanu un sadali. 

Kopš 2009.gada GEFCO nodrošina loģistikas pakalpojumus divām DPCA rūpnīcām Uhaņā, Hubei provincē, un pārvalda rezerves daļu iepakošanu un sadali.

GEFCO mērķis: veicināt plūsmas sarežģītās jomās GEFCO ir nolēmis atvērt filiāles Vjetnamā, Taizemē un Dienvidkorejā. Lai nodrošinātu saviem rūpniecības jomas klientiem optimizētus un kontrolētus loģistikas risinājumus atbilstoši viņu vēlmēm, GEFCO ņem vērā visas šo valstu specifikas. Ar loģistikas pakalpojumiem saistītās vajadzības, internalizācija, ātra un skaidra pasūtījumu izsekošana, uzlaboti ekoloģiskie rādītāji ir galvenie parametri, kas jāņem vērā, lai vadītu savu klientu piegādes ķēdes uz Āziju un no tās. Jaunās infrastruktūras iespējas reģionā veicina rūpniecības attīstīšanos un nodrošina uzņēmumiem jaunus veidus, kā optimizēt savus pārvadājumu plānus, kā arī sniedz lielāku loģistikas plūsmu uzticamību.

GEFCO grasās dažādot klientu loku Dienvidaustrumāzijā Papildus automobiļu nozares attīstībai, GEFCO plāno attīstīt savus pakalpojumus saistībā ar tekstilprecēm, elektroniku, sekundārajiem kultūraugiem (piemēram, rīsiem un kafiju) un mēbelēm, kas rada nozīmīgas preču plūsmu iespējas no ASEAN reģiona, izmantojot globālu pakalpojumu sniegšanas pieeju. Attiecībā uz importu, farmaceitisko sastāvdaļu produktu plūsmas no Eiropas arī rada izaugsmes iespēju, īpaši kopš IJS Global iegādes, kas specializējas farmaceitiskās nozares loģistikā, 2015.gada oktobrī. Divriteņu transportlīdzekļu tirgus ir daudzsološs tirgus Dienvidaustrumāzijā, īpaši Vjetnamā un Taizemē.

GEFCO Grupa paplašina savas ģeogrāfiskās pozīcijas Dienvidaustrumāzijā GEFCO klātbūtnes Dienvidkorejā mērķis ir izveidot Korejas-Krievijas-Eiropas pārvadājumu piedāvājumu no durvīm līdz durvīm, īpaši, paļaujoties uz pirmo jūras posmu no Pusanas līdz Vladivostokai vai Vostočnijai, tad uz Transsibīrijas dzelzceļu un beigās pa Krievijas dzelzceļa tīklu uz Austrumu valstīm, Vāciju un pārējo Eiropu. Protams, šis risinājums neizslēdz jūras un gaisa pārvadājumu piedāvājumus. Turklāt IJS Global uzņēmuma ieguve ļauj GEFCO izveidot Klusā okeāna koridorus uz ASV.

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)