Banner 980x90

"Latvijas piens" sāk darbību Āzijas tirgū

Pēc dalības lielākajā pārtikas un dzērienu izstādē Āzijā – "SIAL China 2015", kas no 6. līdz 8.maijam norisinās Šanhajā, Latvijas lauksaimniekiem piederošais piena pārstrādes uzņēmums "Latvijas piens" uzsāks darbību arī Āzijas tirgū. Jau pirms izstādes uzņēmums reģistrējis un patentējis zīmolu "Trikata" Ķīnas tirgum, sagatavojis šim tirgum pielāgotu produktu portfeli, sertificēts un iekļauts Ķīnas importētāju sarakstā, pilsētas informācijas portālam Jelgava24.lv ziņo uzņēmuma pārstāvji.

Anita Skudra "Latvijas piens" valdes priekšsēdētāja: "Sagatavošanās darbs veikts ļoti īsā, pusgada, laikā, apzinoties eksporta attīstības nozīmi. Paveiktais – preču zīmes pasaulei izstrāde, reģistrācija un patentēšana Ķīnā, Ķīnas sertifikāta iegūšana un, protams, produktu sagatavošana, kas pielāgoti tieši Ķīnas tirgum, radīja pamatu, lai izstādē varētu vienoties par sadarbības uzsākšanu ar izplatītājiem un lielajām tirdzniecības ķēdēm."

Katrā no izstādes dienām notika tikšanās ar potenciālajiem sadarbības partneriem, kuru laikā prezentēti sieri, kas jau guvuši atzinību arī Eiropas valstīs. Notika tikšanās ar lielveikalu tīklu pārstāvjiem, kuri atzinīgi novērtēja zīmola komunikāciju ķīniešu valodā. Tuvāko mēnešu laikā notiks sadarbības darījumu precizēšana, lai uzsāktu siera eksportu uz Ķīnu. Lai arī ķīniešiem nav siera ēšanas tradīciju, "Latvijas piens" unikālais produkts "Sniega bumbas ar tomātiem un baziliku" novērtēts kā garšīgākais "Premium" klasē.

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)