"Latvijas piena" projekts atzīts par labāko digitālajā komunikācijā
Baltijā vērienīgākajā konkursā "Baltic PR Awards" no 98 pieteikumiem noskaidroti 2013./2014. gada labākie komunikācijas projekti 13 kategorijās, pilsētas informācijas portālam Jelgava24.lv ziņo konkursa rīkotāji. Finālā iekļuva 42 darbi no Latvijas, seši no Lietuvas, četri no Igaunijas, bet teju visas – 12 – pirmo vietu godalgas palika Latvijai.Pasākumā kā veiksmīgs atzīts arī piena pārstrādes uzņēmuma "Latvijas piens" projekts. Proti, reklāmas aģentūras "DDB Worldwide Latvia" un "Komunikācijas aģentūra/Edelman Affiliate" "Latvijas pienam" īstenotais kopprojekts "Trikata Cheese Academy" augstāko apbalvojumu saņēma "Digitālajā komunikācijā".
Tāpat pasākumā atzinība arī Jelgavā radītajam bezpilota lidaparātam "AirDog" – "Helico Aerospace Industries" ar "AirDog Kickstarter Launch Campaign" uzvaru svinēja kategorijā "Starptautiskā komunikācija".
Triju Baltijas valstu sabiedrisko attiecību asociāciju organizētais komunikācijas vadības forums "Baltic PR Awards" ir lielākais regulārais nozares notikums Ziemeļeiropā. Kopš 2005. gada tas katru gadu pulcē vairāk nekā 200 komunikācijas vadītājus un konsultantus no visa reģiona, dodot iespēju iepazīties ar Baltijas valstu labākajiem piemēriem, kā arī sniedzot jaunas zināšanas un kontaktus. Uz sarakstu