Banner 980x90

"Euroskor": Vidējais patērētājs apavu pirkšanā ir nelojāls

Vidējais patērētājs apavu pirkšanā ir nelojāls, intervijā aģentūrai LETA stāsta apavu tirgotājas SIA "Euroskor Latvijā" ("Euroskor") valdes loceklis Aldis Lūsis.

Tiesa, šādi patērētāji vairāk novēroti Rīgā un citās lielākajās pilsētās esošajos daudzzīmolu veikalos, atzīmē Lūsis.

"Vidējais patērētājs ir tāds, kurš mīl eksperimentēt. Pircējs, kurš jau iepriekš nav izdomājis, ka pirks kāda noteikta zīmola apavus tirdzniecības centrā, kur ir daudz veikalu, nopirks apavus impulsa vadīts. Tā būs vairāku faktoru sakritība - labs pārdevējs, uzrunājoša izvēle, cena vai kaut kas cits," skaidro Lūsis.

Viņš arī norāda, ka, vērojot patērētāju uzvedību, var teikt, ka Latvijas sabiedrībā ir īsa atmiņa ne tikai attiecībā uz politiskajiem procesiem, bet arī attiecībā uz iepirkšanos.

Piemērs tam ir gadījumi, kad kāds tirgotājs nav nodrošinājis labu servisu, piemēram, nesamainot brāķi pret jaunu preci vai arī nav atlīdzinājis iepriekš pirktās preces vērtību. "Nereti pircējs, neskatoties uz iepriekš gūto pieredzi, atgriežas pie tā paša tirgotāja, dodot viņam sava veida uzticības kredītu. Iemesli var būt dažādi - cena, apavu izmēra pieejamība un citi," stāsta Lūsis.

Tāpēc tirgotāju konkurētspējas veicināšanā tikpat liela loma kā preču piedāvājumam ir tam, cik, kā un kad tiek uzrunāts pircējs. Viens no tirgotāju izaicinājumiem patlaban ir arī jauno mediju un informācijas kanālu attīstība un veiksmīga šo mediju integrēšana uzņēmumu sistēmās, un izmantošana pircēju uzrunāšanā, stāsta Lūsis.

Viņš arī piebilst, ka "Euroskor" pērn ieviesa jaunu interneta veikala platformu un modernizēja uzņēmuma mājaslapu, radīja jaunus uzņēmuma kontus sociālajos tīklos un palielināja to sekotāju skaitu.

Kā ziņots, neskatoties uz to, ka šogad apavu tirgotāji var cerēt uz pozitīvu dinamiku, kopumā nozarē ir sagaidāma liela spriedze un asa konkurence par Latvijā esošajiem pircējiem, aģentūrai LETA teica "Euroskor" valdes loceklis Lūsis.

"Euroskor Latvijā" pērn apgrozīja 9,3 miljonus eiro, kas ir par 3% mazāk nekā 2013.gadā, kad uzņēmums apgrozīja 9,7 miljonus eiro. Pērn uzņēmums nopelnīja 192 156 eiro, kas ir ievērojami vairāk nekā 2013.gadā, kad uzņēmums nopelnīja 39 784 eiro, liecina "Firmas.lv" informācija.

SIA "Euroskor Latvijā" reģistrēta 1991.gada 12.februārī. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 711 435 eiro. "Euroskor Latvijā" pilnībā pieder SIA "AZ Holding".

"AZ Holding" īpašnieki ir iepriekšējie "Euroskor" kapitāldaļu turētāji - Jānis Andersons, kam pieder 75% "AZ Holding" kapitāldaļu, Ēriks Zarahovičs, kam pieder 20% "AZ Holding" kapitāldaļu, un Raitis Zarahovičs, kam pieder 5% "AZ Holding" kapitāldaļu.

"Euroskor Latvijā" pieder zīmolu "Euroskor", "Ecco", "LLoyd", "Tamaris" un "Clarks" veikali.

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)