Banner 980x90

Egle-Ločmele: Mazajam biznesam Latvijā vairāk jāpiestrādā pie dizaina

Ilustratīvs foto/ Foto: Stock.XCHNG
Ilustratīvs foto/ Foto: Stock.XCHNG
Mazajiem un mikrouzņēmumiem Latvijā būtu vairāk jāpiestrādā pie dizaina, forumā "Mazais uzņēmums - Latvijas biznesa lepnums" teica Latvijas Biznesa savienības padomes priekšsēdētāja Elīna Egle-Ločmele.

Viņa skaidroja, ka dizains ir viens no trīs būtiskākajiem biznesa elementiem. Mazajam biznesam tas ir ļoti būtisks, jo ar to ir iespējams uzrunāt klientus, iesaistīt tos komunikācijā, radīt piesaistošas emocijas un tādējādi veicināt pārdošanu.

Tāpēc mazajiem un mikrouzņēmumiem ir svarīgi strādāt gan pie logo, gan produkta dizaina, kā arī pie tā, kā uzņēmums parādās internetā.

"Mazais bizness Latvijā domā par dizainu, taču gribu teikt, ka ir jādomā vēl vairāk," atzina Egle-Ločmele.

Vēl viens no trīs elementiem esot digitalizācija. Tas nozīmē, ka mazajam biznesam ir jāpiestrādā pie tā, lai tas internetā ir "redzams, pieejams un galu galā arī aizsniedzams". Tāpēc mazajiem uzņēmumiem ir ieteicams izmantot digitālā mārketinga iespējas.

Trešais no mazā biznesa elementiem, kam jāpievērš uzmanība, ir dinamika, kas nozīmē uzņēmēja fokusu uz naudas plūsmu, uzņēmumā ir noteikta optimāla kapitāla struktūra, tiek efektīvi vadītas kapitāla izmaksas, kā arī uzņēmējs seko biznesa plāna īstenošanai.

Kā uzsvēra Egle-Ločmele, mazie un mikro uzņēmumi veido 49% no visiem Latvijā reģistrētajiem uzņēmumiem un nodarbina 67% no visiem Latvijā strādājošajiem.

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)