Banner 980x90

Apes vienotajā klientu apkalpošanas centrā sāksies ienākumu deklarāciju iesniegšana

Apes novada domes Valsts un pašvaldības vienotajā klientu apkalpošanas centrā no otrdienas,1.marta sākas Gada ienākumu deklarācijas iesniegšana gan tiem nodokļu maksātājiem, kam tas jādara obligāti, gan tiem, kuri to vēlas darīt brīvprātīgi, pilsētas informācijas portāls Aluksne24.lv uzzināja Apes novada pašvaldībā.

Iedzīvotāj, kuri vēlas atgūt pārmaksāto iedzīvotāju ienākuma nodokli par attaisnotajiem izdevumiem, tas ir, par saņemtajiem ārstniecības, zobārstniecības vai izglītības iegūšanas pakalpojumiem, uz konsultāciju līdzi jāņem pase vai Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes izsniegtā personas apliecība, internetbankas lietotājvārds, internetbankas kodu karte vai kodu kalkulators, parole un attaisnojuma dokumenti (čeki, kvītis utt.).

Valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs Apē atrodas Stacijas ielā 2.

Kontakti saziņai: tālruņa numurs 64307218, e-pasts kac@ape.lv

 

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)