Apes novadā konkurss uz VPV klientu apkalpošanas centra speciālista vakanci

Apes novada dome izsludina Valsts un pašvaldības vienotā klientu apkalpošanas centra (VPVKAC) speciālista/-es amata vakanci uz nepilnu darba laiku, pilsētas informācijas portāls Aluksne24.lv uzzināja Apes novada pašvaldībā.
Darba pienākumi:
* kvalitatīvi apkalpot VPVKAC klientus, sniedzot informāciju klātienē un attālināti par valsts un pašvaldības pakalpojumiem, to saņemšanas kārtību un nepieciešamajiem dokumentiem;
* pieņemt un reģistrēt klientu iesniegtos dokumentus;
* lietot specializētās datorprogrammas un elektroniskus sakaru līdzekļus;
* koordinēt un nodrošināt operatīvu informācijas apriti.
Prasības pretendentiem:
* Augstākā izglītība sociālajās, humanitārajās vai tiesību zinātnēs;
* labas saskarsmes, komunikācijas un sadarbības prasmes;
* pieredze dokumentu pārvaldības jomā;
* valsts valodas prasme augstākajā līmenī;
* teicamas datora lietošanas prasmes;
* ir pieredze pakalpojumu sniegšanā valsts vai pašvaldību nozarē, klientu apkalpošanā – tiks uzskatīts par priekšrocību.
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt Apes novada domē līdz 2015.gada 18.septembrim plkst.12.00, sūtot uz e-pastu administracija@ape.lv, pa pastu Apes novada domei, Stacijas iela 2, Ape, LV-4337 vai personīgi, ar norādi "Pieteikums vakancei - valsts un pašvaldības vienotā klientu apkalpošanas centra (VPVKAC) speciālists/-e".
Sazināsies tikai ar tiem kandidātiem, kuri tiks izvirzīti uz otro atlases kārtu – interviju.